extensions...

Fick lite dreadsabstinens i helgen. Är riktigt sugen på att sätta i dreads (extensions) igen. Men det får väl vänta ett tag. Snyggt är det iaf.  Liten bild på första gången jag hade i dreads för några år sen.


dreads


Hade länge haft andra extensions varianter (slingor och flätor m.m) innan jag testade att sätta i dreads. Trivs bäst i dreads, men det är roligt med lite variation. Kul att man kan leka så mycket med hår + att man slipper förstöra sitt egna. Igår fixade jag dreads i Lindas hår. Kul att iaf få pyssla lite med så nu är den egna abstinensen inte lika stor.


Var ute hos mamma och pappa idag och gick igenom massa gamla saker som jag lekte med när jag var barn. Hittade lite gamla skolböcker från lågstadie...hehe vad rolig man var när man var liten. Barn är så frispråkiga. Alltid kul att läsa sagor och liknande som barn skrivit. Synd att inte den ärlighet som barn har följer med alla upp i vuxen ålder....det vore nog bättre i många sammanhang.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback