julmys...

Nu har jag kommit igång med mitt julshoppande lite. Men till vissa är det svårare än till andra. Har varit på jakt efter en pippi väska o den är inhandlad till Lilla Iza så nu har hon väl snart hela  pippi utstyrseln. Sen har jag varit o testa en klänning som jag önskar mig. jättefin.
Fick mitt linne idag o det var snyggt. Känns som man alltid behöver kläder trots att man köper=). Vill ha den där fjärrkontrollstyrda garderoben nån dag=).

Igår var jag en sväng på stan med Ida, skoj. Köpte lite då med.

Skulle va kul om man hade ett helt hus så man kunde smycka det m massa ljus nu. Tänkte ladda upp lite julstämninskort här, men det funkar inte just nu så får se om det kommer upp senare.

Sådär nu kommer bilderna med......

          

Inne på det här med att testa att vara blond igen. Tror dock att det är omöjligt, men det vore iaf kul o se.=) Men nja svart är nog mer min grej än då. Kanske borde sätta i lite slingor eller nåt iaf.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback