ny design och jul...

Har bytt design nu igen...måste ju förnya sig lite. O för ovanlighetens skulle har jag ju inte skrivit här på ett tag...hehe.

Vad har jag haft för mig då. Pappa har hunnit fylla år så honom var jag o firade o lekte med Izabella. hehe hon kan verkligen vara lite lättroad o gillar som vanligt att posa.


              

Sen så har jag  beställt lite kläder, men fick fel linne så jag hoppas det rätta ska komma snart. Har dragit in färg i kläderna o ja det blir skillnad...=).

Vad mysigt det är med allt julpynt som finns överallt=). Saknas det bara lite snö med, men bara den kommer innan jul så även om det är tveksamt. Ska börja julhandla med, men har inte riktigt bestämt vad jag ska köpa än heller. Brukar bestämma allt innan så jag slipper springa runt o leta...sen ska man ju bara hoppas att just de sakerna finns med.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback