blond eller inte blond det är frågan...

...eller har varit frågan i några dar. Skulle vilja testa att blondera mig, inte "vanligt" blond utan så att håret blir nästan vitt. Skulle vara kul att bara testa för att se hur det ser ut. Men jag tror det skulle va omöjligt att få mitt hår så blondt. Men det skulle som sagt va bara vara kul att testa. För sen skulle jag säkert vilja ha svart igen...är ju det jag trivs bäst i och som är mest mig. Men vi får se...skulle vilja testa blonderingssprayen som ska vara skonsam för håret...inte den som ska slita sönder håret.
Har varit och grillat hos mamma och pappa idag, gott. Var nog första gången för sommarsäsongen. Men de grillade ju när det var kallt och tror nog det var snö med...haha. Men det går ju så varför inte.


Kommentarer:
Postat av: Daniel

Du är fin hur du än ser ut Älskling!

2006-10-10 @ 16:20:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback