confused...

Om man skulle kunna få pris för att undvika att göra det man borde så borde det gå till mig. Indiannamnet (tomorrow) som jag fick av mamma när jag var liten visar ju på det.=) Men jag ska plugga sen....tror jag. Jag är iaf inte stressad bra va....ett framsteg.
Tror jag var lite förvirrad igår. När jag var runt 20 så visste jag vad jag ville bli och sen "råkade" jag få jobba med det i 3 år fast jag såg det aldrig som ett jobb dels för att det var så kul! och dels för att jag pluggade samtidigt antar jag. Men nu har jag gjort det och en av mina drömmar slog in genom det....och nu när jag borde veta vad jag vill så är jag lika förvirrad som man var i gymnasiet.  Tror iaf jag vet åt vilket håll det lutar och det är alltid nåt, men för den delen är det ju inte säkert att man får jobba med det. Hittade en gammal bild från balen i gymnasiet....hehe det var länge sen.


Kommentarer:
Postat av: Daniel

Min Favorit bild. Men det vet du ju ^^

2006-10-10 @ 16:29:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback