jakten på katten...

Helgen var lite händelserik kan man säga. Vår lilla kisse lyckades smita in under diskbänken och där längst in finns det som ett hål eller utrymme som går under alla skåp i köket. Där kom han in, men inte ut...tror han var lite rädd där under han satta dock inte fast utan kunde komma ut. Det hela slutade med att vi fick slå bort listen för att få ut honom. När jag skulle kolla in för att se om jag såg honom så låg han bara där utan att ens bry sig om sina favorit saker eller mat så jag trodde det värsta. Men han var bara rädd. Men jag var något skakig ett tag efter den händelsen. Sen fick han bada lite när han kom ut för det är ju inget stället man kan göra rent på så han var lite skitig. På hans vita päls syns det extra mycket=).



Annars i helgen har jag och Sandra sett film, flightplan och ätit pizza och pratat. Filmen var ok. Och idag hyrde Daniel och jag the Island.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback