lilla kyckling...

Såg lilla kyckling igår. Den var inte så bra som jag trodde, men det är som det brukar med komedier. Det roliga visas på reklamerna och då är man redan trött på det när man väl ser filmen. Annars hade jag mensvärk igår...bläää så det var kul med lite film.
Gjort tenta idag med...hoppas att det gick vägen iaf. Sen var Daniel och jag lite rastlösa och jag vill komma ut lite så vi tog bilen och cruisade runt en sväng...hehe. Skulle åka till "mango" (vet att det inte heter så längre), men när vi väl var där kom vi fram till att vi inte var så sugna på nåt iaf och då är det ju onödigt att kasta bort pengar. Kul att man tänker så ibland. Det slutade med att vi iaf fyllde på vatten och tvättade av bilen. Hmm...nu lät ju det här inlägget som att vi är biltokiga...haha och det stämmer ju inte riktigt överens med verkligheten.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback