fylla i saker....

Fem favoritsaker
1.
Min garderob el sakerna i (kläder, skor m.m)             
2. Mitt extensions förråd
3. Mina skivor
4. Mina kameror
5. Datorn

Tio första:
Första bästa kompis: hmm…tror det var Lina
Första bil: nissan micra, men den är ju inte min
Första kärlek: nån kändis…haha
Första husdjur: undulat, Lisa (som vi köpte samtidigt som Putte, men det var min brors)
Första semester: när jag var nåt år tror jag…i Sverige
Första idol: jag vet inte, men det kan ha varit europe
Första skiva: vet inte
Första jobb: sommarjobb på sportsommarskola
Första piercing: i läppen för 8 år sen
Första konsert: det var nog herreys när jag var liten

Tio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Likör 43
Senaste bilfärden: idag
Senaste filmen du såg: Finding Neverland
Senaste ringda telefonsamtalet: idag till mamma o pappa
Senaste bubbelbadet: länge sen
Senaste spelade cd: Backyard babies senaste
Senaste lästa bok: Backyard babies biografin
Senaste gången du grät: några dar sen
Senaste gången du skrattade: nyss
Senaste måltiden: pizza för länge sen, men jag är fortfarande mätt

Kommentarer:
Postat av: Max Power

Likör 43.. Fetisch!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback