vänskap...

Igår var Karin och jag och firade 10 år som vänner. Vi var och åt på china. Sen skulle vi ha gått til bomullsfabriken, men eftersom varken hon eller jag var på top pga av snuva o sånt så gick vi hit och fika o prata istället. Hade riktigt kul!

I fredags så såg Daniel och jag film o åt pizza. Men våra filmhyrningar måste bli bättre hehe....de två senaste har inte varit några höjdare direkt. Sen dammsög han med för att jag va krasslig. Får se om jag kastar upp några bilder på det sen.

Sitter o dricker mitt te nu som vanligt...tror jag bytte mitt läskberoende mot teberoende så nu häller jag i mig te istället men det är ju gott.


Seg idag....=)



Kommentarer:
Postat av: Daniel

Inga bilder =( Blev de inte prima =) Kram

2006-11-09 @ 09:41:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback