Vuxen eller inte...

Litet vuxentest som skiljer sig lite från de andra jag gjort....hehe får se om man blir mer eller mindre vuxen nån gång

Körkort
Bil
Matservis
Soffbord
Ica kort
Hemförsäkring
Eget boende
Fast inkomst
Köksbord
Finglas
Betalkort
Toarullehållare
Duschdraperi
Barn
make/maka
Spelar bingolotto
Tippar på lördagar
Internetbank
Organiserat skafferi
Färsk mat i kylskåpet
Slänger dina håliga sockar
Går på reklamer på tv
Har fläckbortagningsmedel hemma
Pensionsfond
Sopsorterar
Prenumerar på någon dagtidning
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning
Letar middagstips
Blir arg när skorna inte står på sin plats
Får majoriteten av post i räkningsform
Har en stavmixer
Äter söndagsmiddag
Försöker att inte svära
Sorterar tvätt
Har en krok i badrummet märkt "Gäster"
Mobilabbonemang
Hemtelefon
Veckohandlar
Medlem i hyresrättsföreningen
Gardiner
Dukar
Överkast
Kuddar för prydnad
Fler än 5 kryddor hemma
Fruktskål

hmm...kanske inte är så vuxen trots allt då. =)

Och så ett litet annat test med var ett tag sen jag la ut något sånt.

Höger- eller vänsterhänt: höger
Favoritgodis: choklad o lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: kött
Hur många kuddar sover du med: fyra
Favoritväder: olika
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: lite mitt emellan
Bio eller promenad: beror på humör
Stjärntecken: stenbock
Rädd för insekter: beror nog på vad det är
Det här är jag bra på: lyssna, organisera
Chips, morötter eller godis: godis
Pizza eller hamburgare: hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har jag redan gjort
Stökigt eller välstädat: välstädat
Är du rädd för blod: rädd är väl fel ord, men ja gillar inte blod
Saltar du på maten: beror på vad det är
Gillar du att sjunga: ja men inte inför folk
Anser du att du är stark: hehe nej
Brukar du sola: nej
Vad gör du om du får hicka: försöker bli skrämd, dricker vatten
Kaffe, te eller inget: te

Kommentarer:
Postat av: Daniel

Ok? Jag är defenetivt inte vuxen än! Men det är det som är så jäkla bra att se så man inte blir en tråkig jävla gubbe =)

2006-11-01 @ 11:40:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback