Energi och städat skrivbord....

Idag har jag haft lite energi. Var och fikade på fräcka med Maria och eftersom jag kom upp så sent blev det lite stressat ner till stan då hon redan var där. Men en halvtimme räckte och jag hann vakna till på vägen med. Väl där hällde jag i mig både te och läsk....har blivit för mycket läsk nu igen, men det är så svårt att vänja sig av med det. Vi kollade runt i lite affärer, börjar komma in mycket snyggt nu...inte bra för tillfället.
Sen har jag varit och fyllt på kylskåpet det behövdes verkligen. Sen fick jag lite gardiner och ljus på posten som ska sättas upp. Alltid kul med lite nytt.
Izabella ringde när jag var ute hos mamma och pappa förut med och hon skulle prata med alla tre. J.klar vad hon babblade och vilket minne hon har. Kommer ihåg allt vi lekte sist och vad hon hade gjort och vad vi hade kollat på. Önskar att man själv hade det minnet ibland.
Har städat mitt skrivbord idag....äntligen....alltså skrivbordet på datorn...jag hade totalkaos där med hur mycket ikoner som helst, vilket en del brukade påpeka....men nu är iaf hälften borta så man ser halva bakgrunden...alltid en början.=)



19656-168

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback