Ett missat samtal...

Tänk vad mycket det kan göra att missa ett enda samtal. Skit också, men det kommer väl fler chanser. Känner mig totalförvirrad i övrigt, vet inte när det är helg eller inte....lite frusterande ibland och skönt ibland. Har inte gjort så mycket...tagit lite ta det lugnt tid för det känns som att det behövs. Man behöver fylla på energi förrådet lite då och då. Sen gör jag det totalt fel genom att bara äta en massa skit, fick nog  en liten sockerchock imorse. Har ätit för mycket skit de senaste dagarna så idag ska jag försöka få i mig något riktigt nyttigt. Så länge det är snabbt och lätt för jag gillar inte att laga mat och gå in för det hur mycket godare det än blir. Så någon kock blir det aldrig av mig. =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback