Helgen.....

Vad fort det går det känns som att det är helg hela tiden. Vilket i och för sig kan var trevligt. I fredags tog jag det lugnt var ute hos föräldarna och gick promenix med pappa. Igår var jag också där för då var de barnvakt åt Izabella så jag passade på att leka lite med henne. Sen åkte vi en sväng till Sörping och åt glass, alltid lika mysigt. Var inne på glitter outlet, men Iza var den enda som shoppa.=) Hon är rätt bra på det. Sen åkte vi hem och åt och körde memory. På kvällen bar det av till Marias kusin för vin och ost kväll...mys.  En hel del skumma diskussioner, eller skumma o skumma kanske mer intressanta=). Idag blev det hem till föräldrarna igen och bara slöa, kollade nyss på en film på femman med. Finns för lite att se på tv nu, men det ska ju komma massa bra verkar det som...dokusåpor och annat kul som jag gillar, bland annat ID och Törnblom och Nyberg verkar intressant.
Sista bilden visar hur bra det gick idag när jag skulle sluta med cola. Men jag tänkte att det kanske är bättre att satsa på nedtrappning av coladrickandet.

             

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback