hitta en.....

VARFÖR SVARAR DU PÅ DESSA FRÅGOR: för att jag gillar listor =)
BRUKAR DU KOMMA I TID:  brukade
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: läsk
HAR DU BRA KONDITION: nej....pinsamt dålig
NÄR MÅR DU BRA: när man slipper problem o får vara frisk
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: hmm...vet inte
HUR KÄNNER DU DIG NU: tom och sliten
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: oj svart o rosa
KAN DU LAGA MAT:  nej
VAD PLUGGAR DU: inget
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: de är bra och ha
ÄR DU SMART: jadå
BLIR DU BRA PÅ KORT: jag har svårt att fastna=)
VAD HAR DU PÅ DIG:  kjol och linne
VAD SAKNAR DU: muminmamman
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: idag eller igår
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: nej
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:  nja bitvis
ÄR DU NYTTIG: jag var och försöker vara det, men ibland så går det inte
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: olika
VAD SKA DU GÖRA I VINTER: oj ja det får vi se...leka i snön kanske
PROJEKT JUST NU:  trolla
VAD BORDE DU GÖRA: leta reda på nyckel
VAD VILL DU GÖRA NU:  kunna trolla
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: ja
JAY LENO SHOW: kan va tidsfördriv ibland
VARFÖR HÅNGLAR MAN: för att det kan vara trevligt
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 11 kanske
VAD HAR DU FÖR SNITTBETYG? ja det minns jag inte
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? nu ingen förr ridning, dans, handboll, basket, orientering...så det är ju tragiskt att konditionen är noll  nu
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? jag gillar vanliga mest, men de är det ont om
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? ja
ÄR DU BISEXUELL? nej
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? kajal....har haft båda
BRUKAR DU SMINKA DEJ? ja
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DIG I DITT LIV: mina nära och kära, ni vet vilka ni är

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback