lista.....

VAD
hade du på dig idag? - har mysxbyxor och linne
har du gjort under dagen? - pratat i telefon, ätit frukost o längtat tillbaks till sängen än så länge.
har du inte hunnit med idag? - plockat o massor=)
vill du göra i helgen? - vet inte
är allra bästa med dig? - min humor;) nej min ställar upp sida kanske
ogillar du hos dig själv? - min lathet

NÄR..
vaknade du i morse? - 10
är du rädd? - när det är mörkt ibland eller när det händer nåt. m.m
grät du senast? - hmm...vet inte kanske förra veckan
skrattade du senast? - igår
var du på fest senast? - förra helgen kan man väl säga eller fest o fest...annars minns jag inte
gav du en komplimang senast? - vet inte

VEM..
kramade du senast? - mamma
vill du spotta på? - ingen
gjorde dig arg senast? - hmm...vet inte

ANTINGEN..
glass eller godis? - godis
morgon eller kväll? - kväll
skidor eller pulka? - pulka
julafton eller födelsedag? - oj, hmm julafton tror jag, lite mer mys
sola eller bada? -bada

KAN DU..
simma fjärilsim? - nope
stå på ett ben? - ja
sjunga riktigt höga toner? - haha
baka? - nja...lite
göra volter? - nej
ditt eget mobilnummer?ja=)

HAR DU..
tagit en främling på rumpan? - nej inte vad jag kan komma ihåg
tappat något värdefullt i toaletten? - ja en ring
sett en hel porrfilm? - nej
skrikit åt en lärare? - nej

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback