luftkonditionering goes hårblås....

Åkte med halvblött hår i bilen idag och resultatet blev att luftkonditioneringen blåser håret rätt bra...blev både volym och den slitna looken som jag tycker e snygg. Något att rekommendera kanske, men det kan ju vara lite jobbigt att springa ut till bilen och fixa håret....det finns ju bra hårblåsar med tack och lov....=)
Idag kom H&M kläderna som jag inte skulle beställa men som jag beställde. Fina gratis grejer med. Och en kofta som skulle komma senare....hoppas den med blir bra.
Kollat gilmore girls idag....har säkert sagt det förut, men jag skulle vilja bo som de gör i Stars Hollow...verkar så himla mysigt. Men det borde finnas sånna platser på riktigt med nånstans...gäller bara att hitta de.=)
Trist att serien snart är klar....för ärligt talat är det nog det bästa som gjorts i tv-väg enligt mig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback