Måndag eller inte....

Det känns som måndag idag, men jag kom precis på att det inte alls e måndag. Men ja hjärnan får väl vara sitt förvirrade jag ett tag till. Råka sussa lite på dan förut eller lite det var ju rätt länge och då har det ju en förmåga att bli extra snurrigt där uppe i knoppen.
Kollade på project runway förut....skulle med vilja kunna sy lika bra som de, tänk att kunna göra alla sina kläder man vill ha som bara existerar inne i huvudet, visst det går väl att träna upp. Men sen ska man ju gärna kunna rita med och den biten blir det kanske svårare med, men jag skulle gärna kunna.
Kollade nya Beck igår, hmm kommer inte ihåg vad den heter. Men ja en typisk Beck film och gillar man Beck som jag gör så se den.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback