Sommar....

Japp nu känns det som att det börjar bli sommar...och nu är det lagom varmt med så man tom kan vistas utomhus. Idag var jag förbi och gav Norpan lite festmat och en liten råtta som han blev helt galen i. Skulle försöka ta kort m mobilen, men han hade ju svårt att va still så det blev inte många bra.

19656-192
    19656-191

Åkte och köpte mig en tidningen och sen bar det av ut till jursla för att sola och sen till Ågelsjön och bada. Missa tyvärr lite på Gilmore girls så jag måste försöka få tag i det...att ett program kan vara så beroendeframkallande.
Har problem med bilduppladdningen här..., men med lite pysslande så ska jag väl får in fler bilder.....

19656-194   19656-193

Sådär =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback