student eller inte student....

Idag var Maria och jag i Linköping på ett litet möte om tidningen, vårt x-jobb. Var ju kul eller intressant, men vi är nog för oseriösa för sånna där situationer. hehe. Innan hade vi en massa tid över så det blev både Mcd och fika, med andra ord min nedskärning på läskdrickandet gick åt helt fel håll.
Universitetet kryllade av studenter, mest nollningar antar jag och en hel drös med overaller och dräkter, vilket jag aldrig har förstått mig på. En hade krokodilsvans eller vad det var, han gick förbi utanför mitt under mötet...haha var lite roligt. Två andra stod tysta och stirrade framför sig med solglasögon och annan utstyrsel i över en timme. Ja om de inte stått där hela dan. Vad är meningen....förstår inte...påminde om vakterna som står utanför slottet i sthlm. Har aldrig varit en student på det sättet, känns inte jag helt enkelt=).
Sen blev det shopping tur till Maxi med mamma, köpte en kjol o leggins. Sen kollade jag på ID, var tyvärr inte lika skoj som jag trodde. Trodde att det kanske skulle vara lite svårare identiteter att gissa på.
Jappjapp....





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback