tidningoman....

Jag tror jag håller på att bli tidningsberoende....känns som jag bara vill ha mer o mer tidningar att läsa, det jobbigaste är dock att det finns ingen tidning som jag kan säga verkligen är bra, som har allt....vilket känns trist....Tidningar inom de flesta kategorier påminner om varandra vad det gäller innehåll utseende och allt, men det kanske är det som säljer. Nu är jag i alla fall sugen på att gå o köpa mig en tidning...men jag vet bara inte vad. =(
Det är helg, men det känns inte som helg, visserligen söndag men ändå, det kändes som söndag igår. Jag har kollat på en massa film...kanske lite för många...men vaddå ibland är det skönt=). Onyttigheterna fortskrider än...hehe jag har tappat min självdisciplin, men jag håller på att plocka upp den, nu är det skärpning som gäller....=)


19656-205

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback