Vilken syn....

Den här synen möttes jag av imorse när jag tittade ut genom fönstret:

19656-189


Hehe såg lite kul ut, kanske nån unge som hade satt fast den där eller någon annan som tyckte det va kul....stackars lilla kanin.

Annars har jag solat och badat, kändes som att det var början på sommaren idag. Jätteskönt. Men tyvärr fick jag sällskap i poolen av två jätteläskiga sniglar....uuuuuhhhh usch....fy fan ryser bara jag tänker på det. Var i Svärtinge med mamma och pappa och åt glass med. Sen blev det pizza innan det med, riktigt onyttig dag med andra ord. Skyller på vädret och lite annat.

19656-190

Sen en liten bild på Diz, när hon ligger och myser på rygg, syns dock inte så bra tyvärr. Tur att man har en katt som är lika morgontrött som jag. Hon är lite rolig för hon går och lägger sig samtidigt som mig. Hon ligger och sover ijämter mig i sängen och sen sover hon där hela natten. Ibland sover hon tom halva dan med och bara tittar på en trött när man går upp....så söt=).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback