jahopp....

Ibland får man som en käftsmäll....ja inte bokstavligen. Även om jag visst att det var så så var det ju mycket enklare att ignorera och tränga undan tanken...det är ju så mycket lättare då. Men sen hamnar av misstag på något sätt ansikte mot anskite med sanningen och ja då är det ju bara och ta den. Även om man vet sanningen så är det lättare när man inte sett den. Ni vet....det som inte syns finns inte. Men det gör det. Men jag ska stå för att det var mitt eget fel att det blev som det blev....så är det och jag hade kunnat göra annorlunda, men det var kanske en tanke bakom att det blev som det blev.

Nu måste jag snart sätta igång med städningen och ärligt talat jag orkar inte tänka för mycket...jag ska ha kul=).

Kommentarer:
Postat av: Josefine

hmm.. undrar o flundrar vad det är som hänt.. dags för en fika måhända.. eller en frukt..mohaa.. puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback