kvinnligt vs manligt...

Kontakten med min kvinnliga sida:

1) köpt en hårfön [x]
2) sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x]
3) följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x]
4) pratat känslor...nykter [x]
5) skrattat under en romantisk komedi [x]
6) berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x]
7) ringt upp en person utan konkret syfte [x]
8) funderat på namn åt mina barn [x]
9) insett storheten hos barbra streisand [ ]
10) lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [ ]
11) druckit cosmopolitan [ ]
12) sett ett avsnitt av "sex and the city" [x]
13) sett två avsnitt av "sex and the city" [x]
14) känt mig sugen på en kopp te [x]
15) känt glädje över att få blommor i present [x]
16) gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x]
17) blivit arg utan anledning [x]
18) gråtit efter 9 fyllda år [x]
19) brytt mig om hm:s val av modell [ ]
20) insett storheten i linda skugges krönikor [ ]
21) kramat en kille [x]
22) dansat [x]



Kontakten med min manliga sida:

1) ljugit om hur mycket jag har druckit [ ]
2) ätit en blodig stek [ ]
3) läst en biltidning [x]
4) framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x] eller framgångsrikt vet jag inte=) 5) styrketränat [x]
6) fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg [ ]
7) sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont [ ]
8) tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [ ]
9) lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [ ]
10) läst en bok av jan guillou [ ]
11) läst ett nummer av slitz [x]
12) dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [ ]
13) känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [ ]
14) gått på en ulf lundell-konsert [ ]
15) använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [ ]
16) diskuterat bröst [x]
17) gjort lumpen [ ]
18) känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [ ]
19) känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [ ]
20) enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ]
21) lagat någonting på egen hand [x]
22) skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [ ]
23) tävlat i att dricka öl [ ]
24) påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [ ]


Verkar som jag har mer kontakt med min kvinnliga sida och det är väl bra det.=)


Kommentarer:
Postat av: Josefine

hihi kopierar denna lista.. den var rolig


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback