16 juli och sommar

Idag har vi varit nere i viken och firat Carina, det är alltid fint väder när hon fyller år känns det som. Men det är kanske skönt att man får ha det. Hade dock varit skönt att bada, men jag hoppade inte i poolen trots att den var väldigt varm, nästan för varm....vattnet ska svalka. Sen när jag ändå var nere i viken så var jag hos Ida och fikade och ni hade verkligen fått det jättefint. Så nu har man stoppat i sig en massa onyttigt igen, vilket man verkligen inte skulle.

I lördags var vi och åt på lindögrillen med Karin och Danne för att fira min examen....mysigt, men lite mer sommarkänsla hade inte gjort något, men vi slapp regnet, för det kom precis när vi hade kommit till halvars för att äta glass och efter det var alla proppmätta. Och igår blev det mest en slödag....men den var behövlig. Men nu verkar det som att sommaren kanske är på väg tillbaks.....hoppas bara det inte blir varmare än såhär iaf. Det räcker för mig.

Liter bilder på Iza och lilla Basse från idag och kanalen i sörping.

                   

Kommentarer:
Postat av: Jannike

tack så mycket!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback