ännu en lista....

vilken..
tidning läser du?:
hälsa, leva, hennes o kanske nån annan om den verkar intressant
buss åker du oftast?: ingen
fråga ställer du oftast?: varför?
dag föddes du: 10 januari 1980, men vet inte vad det va för dag
årstid föredrar du?:  alla
stad/by är du uppväxt i?: utanför nkpg

vad..
gör du nu?: fyller i den här
gör dig till en bra människa?: att jag försöker finnas till o står för vad jag säger, snäll
gör dig till en dålig människa?:  min lathet
har du lyssnat på idag?: miljöljud...haha
har du för storlek i skor?: 37-38
har du på dig?: klänning
ska du göra nu?: göra klart den här sen får jag se
ska du göra imorgon?: leka kanske
sa du senast och till vem?: det kanske e veckan 28 eller 29 till mamma
sa någon till dig senast?: jag vet inte
vad tror du på?: mycket
tror du inte på?: vet inte

favoriter..
vad använder du just nu för jacka? helst ingen
vad använder du just nu för skor? sandaler
favoritfärg på kläder? rosa, svart, vit
favoritmaterial på kläder? bara det är skönt
vilka kläder skulle du vilja ha just nu? oj kjolar, linnen munkjacka massor.
favoritaffärer? olika
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika
vad har du för tröjstorlek? small

ditt rum ..
stort, litet eller mitt imellan?
lagom har ju fler rum
vilken färg på tapeterna? blå, grå, grön, vit
vilka färger går rummet i i övrigt? olika mycket mörkt
favoritmöbel i rummet? sängen och soffan
varför? för att de är sköna
vad vill du ändra där inne? tapeterna men de är ok
vad har du på väggarna? tavlor o spegel o en ros
vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
 b) video/dvd? ja
c) dator?  ja
d) telefon?ja
e) tv-spel? ja
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? träd o lägenheter på andra sidan gården, innergården
vad gör du oftast i ditt rum? tittar på tv, sitter vid datorn, fikar, läser
vem förutom du brukar sova i din säng? diz

SOCIALT
1. senaste konserten du var på? hmm...det va nog rawhypnols på hugos...eller nej det va pop i parken
2. vad har du i din
a) jackficka just nu? inget
b) väska just nu? oj massor
c) handväska eller liknande just nu? se ovan
3. vad är du beroende av? läsk och te
4. vilket land kommer du i från? Sverige
6. vad tror du på inom religon? inget
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen
8. vad köpte du senast? fika tror jag...
9. vad bor du i (villa, lägenhet, husvagn...)?lägenhet

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback