en helg med lek och mera lek....

Helgen har i stort sett bestått av en massa lekande. I fredags var jag barnvakt åt Izabella och hon höll verkligen igång hela tiden....det byggdes pussel, lektes strand och kurragömma, kollades på barnprogram och åts mat, gicks till glassbilen och handlade glass i stora lass, ritades och va prinsessor.....o ja jag var något slut efter det, vilken energi, men så roligt...skönt att man själv får vara lite barn ibland med=).

       
     


I lördags bar det av till grönan för en femkamp, var rätt skoj=) även om det inte fick sådär super, men det var ju kul. Fick med oss lite vinster hem dock inte från femkampen. Var stundvis riktigt fint väder med, så då var det riktigt  härligt att vara nere vid vattnet och kolla på alla båtar  eller skepp som låg där. Sen bar det av hem och då blev det film....Babel, vet inte riktigt vad jag ska säga om den...inte riktigt min smak när det gäller film.

     

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback