en.....ja vad kan det vara....

JAG ÄR:
Blyg:
nej
Smart: klart man e
Långsam: nej
Stressad: ibland
Tålmodig: ja, kanske för mycket ibland
Djup: ibland
Öppen: lagom, beror på
Ärlig: ja
Positiv: försöker vara det
Rolig: hehe ja;)
Ansvarsfull: beror på vad det handlar om...

JAG HAR:
Svikit en kompis:
Nej inte vad jag kan komma på
Förlorat en bästa vän: nej
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: ja eller hos
Sovit med en tjejkompis: ja eller hos
Pussat en av samma kön: ja
Slagit en kompis: kanske när jag va liten
En kompis som vet allt: nästan
Berättat hemligheter: nja


JAG HAR:
Blivit sårad:
ja
Haft stadigt förhållande: ja
Krossat någons hjärta: tyvärr..
Gett någon ditt hjärta: ja
"Playat" någon: nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: kanske
Varit otrogen: nej


FAVORIT:
Låt just nu:
hmm...vet inte
Pryl: datorn
Bok: oj hmm...vet inte
Film: sagan om ringen eller pirates
Lärare i skolan: hmm....vet inte finns många bra jag haft
Plats: mellbystrand
Frukt: mandarin
Dricka: cola light
Ha på mej: kjol och linne


JAG HAR:
Opererat mig:
nej tack o lov
Cyklat omkull: ja
Sjungit i duschen: ja
Hoppat bungyjump: nej men jag ville förut, men nu e jag feg.
Fobi för något: ormar
Sett någon dö: nej
Varit på begravning: ja
Sagt att jag hatar någon: ja, men inte nu längre


LIVET:
Svart eller vitt:
massa färger
Skriva eller tala: båda
Öl eller cider: cider
Nagelbitare: ja
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: lösgodis så man får mer att välja på
Frukt eller grönsaker: grönsaker
Film eller serie: hmm...film
Festa eller softa: softa mest
Sommar eller vinter: båda
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: båda


Kommentarer:
Postat av: toker

den där norpar jag :) alltid kul med listor


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback