.......

Vilken tid gick du upp idag?
Hmm....tänkte gå upp tidigt, men 13=/

Vad var det första du sa i morse?
Det vet jag inte, men säkert nåt till Dizzy

Vad åt du till frukost?
Macka och te

Vad ska du göra efter studenten?
Ja det var ju ett tag sen.....men jag kom väl inte ifrån skolan förrän nu om jag ens har gjort det nu

Säger du 'Kex' eller''chex'?
Kex

Vad tycker du om Lars Lejonborg?
ingen åsikt...känner han inte=)

Vad längtar du till?
Lite mer sommar kanske....o att saker o ting faller på plats

Vilket år var du på din första festival?
1998

Ska du på festival i sommar?
Nope eller kanske nån liten

Favoritalkohol?
Likör 43 med mjölk

Hur ofta använder du parfym?
never det går ju inte....=)

Hur ofta tvättar du håret?
Varje till varannan dag

Vad tycker du om ditt utseende?
Det är ju jag=)

Hur många Anna känner du?
Ingen nära men kanske 2, 3

Kan du spela fotboll?
Kan och kan, men bra vet jag inte

Åka bräda?
Snowboard....superkul, men det var länge sen nu

Har du en snygg jacka?
Ja annars skulle det inte vara min=)

Är du blyg?
Nej

Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt:
Hmm....vet inte alla bra människor=)

Hur bor du?
I en mysig 2:a

Gillar du apelsiner?
Japp

Berätta nått ingen vet om dej:
-

Vad tycker du om OC?
Skulle jag nog kunna fastna i

Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet?
Det är en del fast de är inte framtagna

Varför fyller du i detta?
För att jag är rastlös

Har du ipod?
Nope

Räkna upp vad du har på dej:
Mysbyxor, linne, trosor och tofflor

Vad drack du senast?
Dricker te nu

Hur ofta äter du godis?
Lite då och då

Hur många sms skickar du om dagen?
Det är olika från dag till dag

Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej?
Det är nog olika

Vad heter dina syskon?
Jerker

Vad heter dina husdjur?
Dizzy och Norpan

Hur lyder din åsikt om pudlar?
De är söta

Vilka kanaler har du hemma?
De viktiga plus en massa andra som jag inte vet vad de heter=)

Hur kommer du bo till hösten?
Här med min lilla kisse antar jag

Vem hade du senast en dispyt med?
Kommer jag inte ihåg

Har du svimmat någon gång?
ja

Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken?
Ja har backat in i en och annan

När köpte/kommer du att köpa din första bil?
Bra fråga

 Vem saknar du mest just nu?
Someone special....=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback