Jag och mina listor....

Nämn något som gjorde dig glad igår: fika och diz bland annat
Vad gjorde du kl 08 imorse: sussa sött
Vad gjorde du för 15 min sedan: hmm...satt här och kolla på nån sida
Det sista du sa högt: nåt till dizzy
Det senaste någon sa till dig: hej eller nåt sånt
Vad har du druckit idag: te, vatten, läsk
Vad var det senaste du åt: en riskaka
Vad var det senaste du köpte: matvaror
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: växlande
Godaste glassmaken: pralin
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja absolut
Sover du tungt: ibland så
Drömmer du mardrömmar: ibland
Trivs du med ditt jobb: -
Favoritklädsel: kjol och linne
Favoritlåt just nu: hmm....svårt passar så länge
Vad ser du om du tittar till höger: Diz och ut genom fönstren
Vad gör dig glad just nu: mycket
Vad ska du göra härnäst: surfa vidare
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: uppåt
Favoritgodis: choklad och lakritz
Kläder just nu: mysbyxor, linne och tofflor
Sommarplaner: någon konsert hoppas jag på o sen får vi se
Hur många kuddar sover du med: på en men har fyra
Spelar du något instrument: nej spelade piano
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: att man får må bra och detsamma för de nära och kära
Är du kittlig: japp
Snarkar du: det händer nog när jag e riktigt trött
Stjärntecken: stenbock
Äckligaste insekten: hmm...nån sån där som man inte vet vad det är för något
Stökigt eller välstädat: välstädat


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback