lista.....

Brukar du komma i tid: Inte längre
Vad hade du i din mun senast: Läsk
När mår du bra: När jag inte är förvirrad
När blev du fotad senast: Hmm...det kommer jag inte ihåg
Hur känner du dig nu: förvirrad
Kan du laga mat: nej
Vad pluggar du: Inget
Vad tycker du om fötter: de är bra att ha
Är du smart: Ja
Vad har du på dig: klänning
Är du aktiv i skolan: Pluggar inte
Vad saknar du: vetande
När och varför grät du senast: nyss, -
Var det pinsamt att svara på det: nej
Hade du en bra kväll igår: den va ok
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Vad ska du göra i sommar: bara va=)
Är du nöjd med ditt liv: Jo det är ok=)
Vad vill du jobba som: Jag vet inte
Har du tråkigt just nu: Nej
Vad gör livet värt att leva: Mycket, mina nära och kära bland annat
Vad i livet ångrar du: Att jag inte stått på mig mer i vissa situationer
Är du musikalisk: Nej
Vad lyssnar du på för musik: rock
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej
Är du bortskämd: Ja
Är du trött: nee
Vad gör du imorgon: hmm....måndag, vet inte

Din första
Operation: har tack och lov sluppit det hittills
Första piercingen: När jag var 18 i läppen
Första bästa vän: Lina
Första priset: ja basket eller nån liten tävling kanske en rittävling eller ridningen kanske
Första sporten du började på: Ridning
Första husdjuret: Fågel
Första semestern: det va nog husvagn när jag var 1
Första konserten: herreys när jag va 6
Första kärleken: oj vet faktiskt inte

Favoriter:
Filmer: fantasy, asiatiska
Tv-program: gilmore girls
Musik: rock
Drink: Orgasm
Kroppsdel (på kille): Ögonen
Sport: snowboard
Plagg: kjol och linne
Skola: ---
Bok: vet inte

Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: cola light
Ska du: fundera
Lyssnar du på: bilar o datorn
Väntar du på: att jag ska sluta fundera=)
Tittar du på: skärmen
Har på du på dig: klänningen

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Busig eller lydig: Busig

Har du någonsin:
Kysst en främling: Ja gud ja
Druckit bubblor: Ja
Brutit ett ben: nej tack o lov
Rymt hemifrån: Ja
Röntgats: tänderna iaf sen vet jag inte
Krossat någons hjärta: Ja
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Herregud ja....
Gråtit när någon dött: Ja

Tror du på:
Gud: Nej
Mirakel: Jag hoppas
Aliens: Ja
Magi: ja
Himlen: Nåt kanske
Tomten: ja har ju träffat honom ;)
Sex på första träffen: det beror väl på
Kyssas på första träffen: om det känns rätt
Änglar: Ja


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback