Torkel i knipa...

Vet inte om jag ska rekommendera den här filmen eller inte egentligen, men hmm den är väldigt annorlunda. Helt sjuk på vissa ställen samtidigt som den har ett budskap på andra. Så jo se den. Trodde iaf inte att den skulle vara som den var. Men den är udda verkligen=).

image161


Helgen har varit konstigt med mycket känslorsvallningar och förvirringar, men ibland tror jag bara att jag tänker för mycket. Jag vill lösa alla problem på två sekunder och då blir det lätt bara att man tar första bästa beslut och sen kanske man ångrar sig. Visst ska man gå på det som känns rätt, men ibland behöver man kanske tänka ett eller två steg till speciellt om man inte är säker till 100%. Saker och ting löser sig alltid, men det är lättare att säga det till andra än till sig själv. Varför?  Ok jag har en grubbeldag bara...det är nog bra nån gång ibland=)





 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback