yesterday....

Igår va en aktiv dag. Först fick jag städlust så jag tog till vara på den och städade...känns alltid skönt när det är klart. Sen blev det Max med Maria och nu ska jag skärpa mig med mat, förstår inte varför man blir så mycket mer sugen på skit på sommaren, men så är det för mig ialla fall. Sen var jag ute och fick två par linnen av mamma...tack=). Kläder behöver man alltid. Riktigt fina va de med. Sen tog jag en tur med singstar igen....och jag slapp träningsvärken denna gång, men hesheten håller i sig...hmmm...jag ska nog verkligen inte sjunga. =)
Sen såg jag halva fyra nyanser av brunt igen, men det är ingen film man blir uppåt av iaf inte än så länge...kommer inte ihåg exakt hur den slutar, men kanske ser klart den senare.
Tänkte sola idag, men molnen hann komma och då hamnade jag här istället.

Sen dök den efterlängtade h&m katalogen upp, men det fanns verkligen ingenting som jag kände att jag ville ha...modet går inte helt i min smak.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback