filmhelg....

Har blivit mycket film i helgen. Har sett Lord of War med bland annat en av mina favoriter Jared Leto. Där hans bror är vapenhandlare. Den va väl sådär. Sen såg vi Storm, en svensk film om en persons förflutna som hinner ifatt honom fast med lite fantasytouch. Det va med sådär, men där tårarna rann=)...och gav lite upprörda känslor så den är sevärd. Och sen såg jag  Eternal Sunshine of the Spotless Mind om ett par som raderar varandra ut minnet, sorglig sådär rann tårarna med. En Jim Carrey film, men det är svårt att se honom i en seriös roll, men det funka rätt bra, den hade sina roliga inslag.

Annars har jag nog inte gjort så mycket. Var o shoppa lite idag ett par byxor och en kjol, vilket jag kanske inte borde, men jag var tvungen att passa på när det äntligen dök upp ett par svarta jeans. Har ju varit total omöjligt att få tag i det på väldigt länge nu. Tyvärr var de ju inte utsvängda som jag vill ha de, men man kan inte få allt har jag hört.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback