Flused Away...

Såg den filmen idag och den var riktigt bra....över förväntan. Så den rekommenderar jag att man ska se. Den och over the hedge som är i lite samma stuk.




Midsommar har firats och det firades med grillning och film. Mysigt och bra.=) På lördagen blev det kina och film. Också mys. Var och klippte mig lite då med och det behövdes och även om inte håret blev så mycket kortare så känns det som det. Och i söndags firades Karin i efterskott och jag fick med present. tack så jättemycket! Vi grillade, pratade och spelade poker och jag vann en omgång...=). Sådär en kort liten info om hur midsommarhelgen såg ut=). nedan: midsommarjag, söndagsjag. jordgubbar och mina pokermarker=)

        

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback