hmm.....

nej jag har annat och göra oxå ;)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
nu e håret sådär jobbigt
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
0 kronor
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest
4. Favoritplanet?
saturnus
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
mamma
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
the 69 eyes - perfect skin
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
ett randigt linne
8. Sätter du etiketter på dig själv?
inte så ofta
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
hmm olika bla demonia
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Var hos Karin och Danne
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
pass=)
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Inte en aning
14. Vilket uttryck använder du mest?
Det vet jag faktisk inte
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
någon jag tycker om
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Dizzy
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Ingen faktiskt
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Ingen rulle, men massa digitalbilder
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
oj 25-26 kanske eller 20
20. Din värsta fiende?
Min hjärna...hmm annars vet jag inte
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Ingen bara den orginalblå
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Jag ringer sen
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja så är det=)
25. Senaste låten du lyssnade på?
The sounds - rock n roll

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback