jappjapp.....

x = ja
/ = ibland/sällan

Jag
(x) jag dricker
(x) jag har spytt när jag blivit full
( ) jag röker
( ) jag är oskuld
(x) jag har snattat
( ) jag har slått ner någon
(/) jag har blivit nerslagen

OTUR/TUR
( ) jag har brutit ett ben
(x) jag har vunnit på lotto (100kr )
( ) jag har legat på sjukhus i mer än en vecka
( ) min viktigaste livspryl har gått sönder

SMÅTT & GOTT
( ) jag gillar bananer
( ) jag har hållit i bajs
( ) couscous är gott
( ) blodkorv är gott
(x) jag är vegeterian/vegan
(x) att duscha är skönare än att bada

UTSEENDE & KLÄDER
(x) jag sminkar mig
(x) använder mascara
(x) använder kajal
(/) använder läppglans/läppstift
(x) använder foundation
( ) använder brunkräm
(/) jag brukar ha armband
(/) jag brukar ha halsband
(x) jag gillar att klä mig i svart
( ) jag gillar att klä mig i grönt
(x) jag gillar att klä mig i vitt
( ) jag gillar att klä mig i rött
(/) jag gillar "leopardmönster" tyg
(/) jag är nöjd med mitt utseende
(/) jag syr mina egna kläder

KÄNSLOR
(x) jag har tillräckligt med vänner
(/) jag känner mig ensam ibland
(x) Jag brukar vara glad
(/) jag trivs bäst ensam
(/) jag är känslig
(x) jag är stark
( ) när jag tittar ner någonstans känns det inbjudande att hoppa
(x) jag har snott denna listan från någon
( ) jag ser fram emot att göra denna listan

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback