lite regn kanske....

Har varit en del och göra så mitt bloggande är som vanligt inte på topp, men jag tänkte köra en blogg över det som varit under veckan i alla fall.
Hmm förra fredagen var jag på pop i parken och kolla på nifters och hmm.....ja det står still nu, men ett annat band=). Alltid kul med lite konserter. Tog dock inga bilder från det.

På lördagen spelade jag minigolf i lindö igen och ja hmm....det gick väl inte riktigt lika bra som gången innan kan man säga....det gick riktigt dåligt, men skyller på att det blåste.




På söndagen var jag på Neo och Nellies dop, min kusin små barn. De var jättesöta och snälla sa inte ett ljud under hela tiden utan verkade mest undra vad vi andra höll på med. Några av bilderna blev visst små, men orkar inte ladda upp de igen.

           

I måndags byggde vi upp vår avslutninsfestival och sen fyllde lilla Norpan 3 så han blev firad =). I tisdags och onsdags var det avslutningsfestival i laxholmskällaren där vi hade utställning av alla klassens produktioner. Två rätt ok, men sega dagar. Sen var jag även ute i lindö och åt glass och grillade i jursla och firade min examen.

                    

Sen tog Daniels kusin studenten i torsdags på De Geer. Oj vilken nostalgitripp det blev där, det är ju nästan 10 års sen som man själv stod där och skulle springa ut. Men det var kul och se.

  

Och igår var det avslutningsmiddag med klassen. Men det känns inte riktigt som en avslutning eftersom man inte har det på samma sätt som när man slutade skolan förut. Men det var trevligt.

   

Och nu sitter jag och hoppas att det ska bli lite svalare ute....jag gillar inte för mycket värme, jag vill ha runt 25 det räcker, skulle inte tacka nej till att ha en pool nu.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback