ok en lista till....

Fem SKULLE.

1. Skulle du vilja vara längre? Nej
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du bli arg om din flickvän/pojkvän gjorde slut? ledsen blir man väl, men inte arg
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nej
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej


Nio KAN.

1. Kan du röra på öronen? Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? vet inte
4. Kan dina föräldrar lita på dig? ja det tror jag
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? haha nej
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Ja
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja om jag inte vill ha nåt


Femton HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Ja
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? nej det tror jag inte
5. Har du varit full den här månaden? nej
6. Har du redan tröttnat på domhär frågorna? Nej
7. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nej
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? *tänker* nej inte vad jag kan komma på
9. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nej
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
11. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft de? ja
13. Har du haft sex med mer än tre personer? ja, men inte samtidigt
14. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej


Tjugo VEM.

1. vem är din bäste vän? Karin
2. vem älskar du? mina nära och kära
3. vem hade du senast sex med? nån jag tycker om
4. vem vill du bli full med? nån rolig
5. vem är den bästa artisten? Backyard babies
6. vem pratade du senast i telefon med? Maria
7. Vem har du en liten crush i? en liten?
8. vem är snyggast i hela världen? jag har ju inte sett alla i hela världen;)
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Till någon hjälporganisation
10. Vem är snällast i världen? mina föräldrar
11. Vem är din bästa kompis? fortfarande karin
12. Vem vill du prata med? vet inte
13. Vem sov du senast med? Diz
14. Vem såg du senast full? riktigt full? Hmm nån klasskompis tror jag
15. Vem såg dig senast full? Mina vänner
16. Vem vet allt om dig? mina närmaste
17. Vem kysste du senast? en jag tycker om
18. Vem Kramade du senast? diz
19. Vem kan berätta allt för dig? de som känner att de vill o kan det
20. Vem kan du berätta allt för? Mina närmaste vänner


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback