Strumpbyxtjuv....

Jag tror jag har en strumpbyxtjuv i mitt hem. Jag förstår inte....köpte minst 4 par nya strumpbyxor och jag vet att de ska va i garderoben, men de är inte där....och de kan inte vara använda redan...hmm...förstår ingenting, menmen de dyker väl upp...annars blir jag galen.

Det var Anna som va mullvad, tycker dock att Emanuel hade varit än bättre vinnare än Alexandra. Nu behöver jag fler realitysåpor att kolla på....

Pluggenergin lyser med sin frånvaro....idag o igår har vi väl inte gjort så mycket....bara det vi varit tvungna att göra och sen mest suttit och fikat. Så vi är tillbaks där vi startade kan man säga. Tror att vädret gör sitt med. Visst är det mysigt med regn, men i lagom mängd som med allt.

Hopp om man skulle ta och släppa datorn ett tag=).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback