En liten lista....

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Har aldrig gjort det så man kan ju inte veta säkert=).
2. Hur äter du ett äpple?
Äter inte äpplen, men har för mig jag åt allt, eller spara kärnhuset...kommer inte ihåg.
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
ja de kan va läskiga om de är för nära
4. Big Brother eller Sportnytt?
Big Brother
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
hmm....kläder kanske eller att få åka på spa
6. Är du mörkrädd?
ja
7. Resmål som fascinerar?
jag vill till mellbystrand=)
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Med mamma
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag?
Ingen tvekan.....Backyard Babies
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt
11. Bästa stunden på dagen?
kvällen
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobilen, vatten, halstabletter....men allt i väskan o den innehåller ju mer som allt är med
13. E-post eller snigelpost?
jag gillar snigelpost mer....iaf när det gäller att få
14. Den senaste komplimangen du fick?
Idag i en övning
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Hmm....ja kommer jag inte på nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback