back on track....eller.....

Nu börjar man komma tillbaks till verkligheten igen. Har varit en del att stå i, men nu är i alla fall både uppsats och produktion inlämnat och ska bara finslipas. Men såklart kommer det upp en massa andra saker som man ska lämna in.

Löningsdag idag, var på stan och hittade ingenting. snyft=(. Är i behov av en väska men här i stan finns det ju inget förutom på Demonia kanske som nog inte heter demonia, men ja=) Men där kostar det.

Var och spelade minigolf förut och jag kom sist....men vaddå det var jämt så vad gör det.

Hmm....har inte varit så mycket bloggande alls från min sida på ett tag bara en massa listor. Men ska försöka skärpa till mig lite nu.

Tänkte lägga in lite bilder på mina tussar...nu och när de verkligen var små tussar. Suddigheten beror på att det är från mobilen (på "vuxenbilderna") Och sen lite bilder på mitt hår som Fia fixade. Börjar bli sugen på att göra något kul med håret igen, men jag vet inte riktigt vad.


Kommentarer:
Postat av: Caroline

Vilka små skrutt-missar! så söta!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback