söndagsångest....

...ja lite så känns det fast jag förstår inte riktigt varför.

Har varit och firat mamma på morsdag o lekt med Izabella....och hon är envis kan man säga. Vi såg bland annat film, men den skulle ses på finska och inte svenska....hmm....för det är ju ingen mening med att man förstår vad de säger....;)

Igår käka vi kinamat och kolla på gilmore girls hela kvällen, jag behöver de resterande boxarna med. Väldigt beroende framkallande serie. Sen har det väl inte hänt så mycket mer.....fortfarande på väskjakt har inte dykt upp något som klickat till hundra procent än. Men vi får se vad det blir....kanske får ta en provisorisk så länge. Jag skulle inte ha något emot att få en miljon eller sådär så man kan köpa en hel del kläder, skor, väskor....inredningsprylar o ja allt.=)

Lite bilder, från idag o andra dar=)

Iza och jag, Iza i sin tvållek, mammas present, pappa på taket och marias o mitt fina papperskaos som nu är rensat, jippie.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback