buzzador...

Idag fick jag mitt andra paket från buzzador, denna gången var det näsdukar som innehåller något som är skonsamt mot näsan som man inte blir sådär torr som man kan bli när man är förkyld, och den ena innehåller visst en doft med som öppnar näsan och sen kom de med en mängd rabattkuponger med.
Förra paketet innehöll godis=).




Hoppas i och för sig att jag slipper bli förkyld. Buzzador kan man gå med i om man vill testa nya produkter gratis. Man får mail lite då och då om olika kampanjer som man kan få vara med i och sen skickar de hem en låda innehållande en massa prover som man får prova för att sedan lämna omdöme om.
Länk om man vill gå med:

http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Purplestar   

Informationslänk:
http://www.buzzador.com?refstr=Purplestar


Idag har jag varit och fikat och tagit en runda på stan med Sara, har tyvärr inte setts på ett tag, men nu lyckades vi och det var riktigt kul! Så det får vi ta och göra om snart igen.
Sen har jag varit på promenixat både idag och igår. Mysigt när det knakar under fötterna av snön, mindre mysigt när tårna börjar frysa. Igår var det sån där härlig tyst snö, som jag säger, då känns det som man skulle kunna gå riktiga långpromenader, ja om det inte vore för kylan då.

Ett litet kort på mitt troll som hade gömt sig:



Hon kanske oxå frös lite=).




 

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jäkla fusk alltså...jag har bara fått ett enda paket än så länge..och det i MAJ...herregud flera mån sen ju..hehe:-) Me want to! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback