Egoboost...

Vet inte riktigt var jag ska börja....var på Rebeckas inflyttningsfest igår och det var skitkul faktiskt. Var totalt omotiverad för fest ett tag på dagen, men det resulterade faktiskt i en kanon kväll. Var en ganska hysterisk fest, men på ett roligt sett. Händelserik och mycket nya människor. En kväll som innehöll några som fastande i hissen, intriger, och diverse mer eller mindre intima danser. Tyvärr är korten väldigt suddiga, men det kanske bara är bra. Haha som tur är höll jag mig rätt nykter, men hade otroligt kul åt de som kanske var mindre nyktera. Härligt med människor som bjuder på sig själva. En kväll som gav en behövlig egoboost.

I fredags var jag ute i jursla och kollade på idol och tog in promenad i snöfallet....så mycket älskar verkligen att gå ut och gå är det snöar "tungt" och det lägger sig en härlig tystnad ute....så avslappnande.

Saknar dig och hoppas att du mår bättre....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback