grattis, grattis...

...till pappa för han fyller år idag! Så han har blivit firad med presenter och fika.

liten pappa


Sen märkte jag idag att jag är nog lite för tankspridd för tillfället, måste försöka fokusera lite mer. Kom till seminariet och hade helt glömt bort att jag skulle läsa de andras texter ajdå, men det gick bra ändå. Sen kom jag på inatt att jag missat och skicka in en annan uppgift. Tror jag behöver börja skriva ner saker och sluta envisas med att försöka ha allt i huvudet.
Sedan träffade jag Ida ett tag vi var på Max, och sen blev det fika så ja det blev en onyttig dag=). Seg nu, men det är skönt med aktiva dar tycker jag annars blir jag så lätt för slö.
Kollat bonde söker fru, haha var ett kul avsnitt idag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback