listalistalistalista.....

Har gjort nåt kul idag....tror jag, hoppas jag, men får vänta och se.
Har iaf fikat idag igen...fikat varenda dag den där veckan....usch det är inte bra för ekonomin, men ja vad gör man =).

O nu äntligen har jag trillat över en ny lista, som säkert innehåller frågor jag svarat på förut men jag kör den ändå....det var ju ett tag sen och jag har ju lite förkärlek till listorna vilket kanske märks=)


Är du lycklig? Det beror ju på humör, men i grund o botten så hoppas jag på det=)
Är du uttråkad? nja inte nu har ju en lista o fylla i=)
Är du ledsen? nepp
Är du italienare? nej
Är du gravid? nope
Är du full? nej inte vad jag vet =)
Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Har du nånsin blivit sårad? ja
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
Har du haft en hemlig beundrare? ja
Vill du gifta dig i framtiden?


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? kärlek, men varför inte båda
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katter eller hundar? katter, men jag gillar hundar med
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?  få bästa vänner
5. TV eller Internet? internet, men jag brukar kombinera de
6. Coca-cola eller Pepsi? cola cola light
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? hemmakväll
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? mobil


9  "Har du nånsin..."
1. Brutit ett ben? nej
2. Gjort nåt du ångrar? ja
3. Hoppat Bungee Jump? nope
4. Ljugit för någon du tycker om? mmm, tyvärr
5. Ätit en hel tårta? nej
6. Gjort bort dig offentligt? det har jag säkert
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
8. Gråtit när ett husdjur dog? ja massor
9. Velat försvinna? ja

Sådär....nu måste jag verkligen försöka vara lite kreativ och komma fram till en gestaltning som vi har fått i uppgift, hmm men det kanske jag skrev om. Men det står still i huvudet....finns väl nån idé, men jag vet inte....jag slutade ju tänka i de banorna i juni för att jag tänkte att jag hade pluggat klart, men icke, så nu ska man försöka komma in i det kreativa tänkandet och flummet igen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback