Lite av varje...

Söndagsglädje:


Ja så är det jag gillar reklam=), speciellt nu när det närmar sig jul med för då kommer det extra mycket kul kataloger i lådan.
Idag har jag skrivit klart min analys till imorgon, lite trött på flummeriet, men visst ibland kan det vara skönt att bara få svamla av sig. Sen har jag varit ute och gått, tänkte försöka hålla igång det nu så att jag får lite mer kondition. Och när jag kom hem var det städning och annat pyssel som gällde så nu är det rent och fint här hemma.

Efter det bäddade Dizzy och jag ner oss i soffan och tittade på Polarexpressen, riktigt mysig film som får en att känna lite julstämning och jag tycker den var riktigt bra gjord.  Till det blev det te och riskakor. Diz och jag fick slåss om täcket och hon vann=), men hon har ju sin söthet till fördel=)

  

För två veckor sedan klippte jag mig...och jag vet inte riktigt om jag är nöjd, blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, men nu har jag vant mig. Klippte lugg, men den var bara varit nere två gånger sen dess, mycket jobb för att få den som den ska vara när man har självfall och lat som man är speciellt på morgonen blir det lätt att hårspännena åker i, men nu har jag vant mig med resten av håret som är uppklippt så jag det trivs jag i. Men även det kräver ju jobb. Helst vill jag ha hår som bara hänger och är nästintill perfekt på morgonen.



Resten av helgen:
I fredags var jag hos mina föräldrar och kolla på Idol och käkade massa chokladpudding, mäktigt men gott.
Igår hade Karin och jag tjejkväll hemma hos henne med pizza, godis, te och prat =) alltid lika skoj.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Tjing..fin du blev i håret:-) Hoppas allt är bra! Kram

Postat av: Josefine

skitsnygg i håret!! verkligen!

2007-11-24 @ 15:44:34
URL: http://www.josephines.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback