Snö mer snö....

Fick en bild från viken idag, kolla här:
19656-228
Det är orättvist. Det ligger 4-5mil härifrån söder ut, och de har sådär mycket snö, vi har ju knappt nån. Jag vill med ha ett fint vinterlandskap. Jag gillar snö, även om jag skulle kunna vara utan kylan. Var ute på promenad med Maria efter pluggandet och vi kom fram till att det är rätt skönt väder att va ute och gå i ett tag eftersom man piggnar till, men det var mindre skönt när jag kom hem. Hade dragit i mig massa kall luft och var förfrusen både här och där.
Mycket som ska göras nu, men jag gillar egentligen att ha mycket att göra för annars har jag en förmåga att glömma det där med nuet och tänka för mycket. Dock vill jag ju inte ha för mycket att göra, men det vill ju ingen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback