You can buy happiness....for a while...

Idag var jag en sväng på NewYorker och det verkar vara en butik med lite saker för mig, lite rockigt fanns det och mycket snygga accessoarer, fastnade direkt för ett skärp med med stjärnor, som var som gjort för mig. Men eftersom jag inte kunde bestämma mig så blev det både ett med silverstjärnor och ett med rosastjärnor. de kosta 29kr....det var ju ingenting=).



Sen har det shoppats två tidningar med...behövde stilla mitt tidningsbehov. Glamor verka dock inte vara nån tidning för mig, men man fick ju gratis mascara så.



Sen lilla tussen:


Nu sitter jag och kollar på Idol....hoppas på att det blir Marie och Andreas i finalen. Men jag är tveksam till att det blir så. Varit på stan och fikat på lindahls med maria idag...lussefika. Blev lite förbannad på några ungar som stressade upp en hund och på en så skällde ut sin hund lite väl mycket. *Suck* är det något som gör mig förbannad så är det när någon tror att man kan behandla djur hur som helst. Det borde fan nästan vara så att man skulle få genomgå ett test för att ens få ha djur när det gäller en del personer.

I övrigt snurrar tankarna....

Kommentarer:
Postat av: Caroline

New Yorker är en kanonbra affär! Jag handlade på New Yorker i Lubeck i somras och har bara väntat sen dess på att de ska öppna här. Ska bli spännande att se sortimentet sen efter den första öppningsrushen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback