Äntligen....

...ja det var ju ett tag sen jag skrev och det har väl haft sina olika orsaker, men jag ska väl försöka att  "pic up the pieces" och forsätta med mitt bloggande. Har säkert gjort en helmassa sen sist, men mitt minne är inte alltid som det ska och jag orkar inte sätta mig och tänka.

Men iaf igår var jag på tjejfest hos Jossan, superkul! Tack för de fina ljuslyktorna med=) passar perfekt. Sen spelade vi sanning och konsekvens....höll mig till sanningen, kände att jag inte var på konsekvens mode, det krävs ju lite för det. Men det var grymt kul och massa härliga människor, sen bar det av till palace...och där träffade man på en del gamla kända ansikten, vilket var kul. Så nu har jag lyckats vara på palace hela två gånger...bra jobbat va=).

hmm annars är det massa pluggande, var sjukt stressad förra veckan, men hoppas att jag har varvat ner nu, ska försöka sluta med stressandet det är inte bra...o onödigt, men nu vet man ju när det börjar komma.

Sen har jag lite skivor jag måste lyssna mer på...bland annat sixx:am som har gjort några grymt bra låtar....det är nog fan i mig kärkänsla på det...underbart...så jag hoppas på det. Sen är det hardcore superstars nya som jag inte kommenterar förrän jag lyssnat lite till och sen även crashdiets nya som jag inte lyssnat på än.....så de ska jag göra...kommer inte på om det var någon mer...=). En annan rätt gammal rekommendation som jag hade tänkte göra för flera månader sen men glömde är Velvet Revolvers senaste Libertad. Japp det var det=)....

Kommentarer:
Postat av: Josefine

ja det var ritkigt kul! kommer en blogg snart! puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback